TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Końcem marca tego roku ruszyła nowa promocja McDonald’s Polska i producenta zabawek Croyola. Ku uciesze małych klientów do zestawów Happy Meal są dołączane nowe kreatywne zabawki.
reklama
Każde dziecko może wybrać dla siebie jedną z sześciu zabawek. Dla młodych dam przewidziano klamerki, wisiorki i bransoletkę, natomiast dla chłopców samochód i robot. Szóstą zabawką jest tabliczka z dwukolorową kredką do zapisywania wiadomości, która ucieszy tak samo chłopca jak i dziewczynkę. Zdaniem agencji DDB Warszawa, odpowiedzialnej za kreację, powyższe zabawki zostały zaprojektowane nie tylko do zabawy, ale także do kształtowania u dzieci postaw twórczych.
Akcja promocyjna obejmuje reklamy w telewizjach: TVP1, TVP2, Polsat, Cartoon Network, Jetix, Jetix Play i ZigZap. Natomiast w restauracjach znajdziemy materiały POP: wkłady do gabloty, podwieszki z zabawkami, tematyczne torebki na zestaw Happy Meal oraz książeczka gier i zabaw (powielana w restauracjach urządzających przyjęcia urodzinowe).
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami