TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-07-04 - Agencje turystyczne oparte o franchising zdobywają kolejne miasta

Nie tak dawno moskiewska spółka konsultingowa "Magazin gotowowo bizniesa" sprzedała pierwszą licencje franchisingową na prowadzenie agencji turystycznej w sieci "Putiowoćka" - a już w Moskwie funkcjonuje 12 takich agencji turystycznych i planowane jest otwarcie kolejnych 10.

reklama


"Magazin gotowowo bizniesa" buduje właśnie specjalny program franchingowy dla firm z innych miast Federacji Rosyjskiej. Pierwsze miasta, w których powstaną biura "Putiowoćka" oparte o licencje franchisingową to Niżny Nowgorod, Ufa i Sankt-Petersburg.
Agencje turystyczne "Putiowoćka" może otworzyć każdy, kto posiada/wynajmuje około 10-metrowy lokal w centrum handlowym w Federacji Rosyjskiej. Aktualnie większość agencji działa w sieci supermarketów "Piatioroćka". Franczyznobiorcy na mocy omowy frannchisingowej otrzymują od franczyznodawcy pełne wyposażenia biura, pomoc w sprawach prawnych i księgowych.

Pakiet imprez oferowanych w sieci agencji turystycznych "Putiowoćka" przeznaczony jest dla klientów średniej klasy - ceny oferowanych wycieczek nie przekraczają 500 dolarów, a w ofercie znajdują się wycieczki do najczęściej wybieranych przez Rosjan destynacji - Turcji, Egiptu, Chorwacji, Hiszpanii itd.

Średni miesięczny obrót agencji "Putiowoćka" to 40 000 dolarów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com