TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-02-05 - Sieć Makro stworzyła dział obsługi klientów z sektora HoReCa

Od 01.02.2010 r. w ramach struktur sieci Makro Cash & Carry rozpoczął funkcjonowanie Dział ds. Kluczowych Klientów, którego głównym zadaniem jest dbałość o współpracę z sieciowymi klientami z sektora HoReCa.

reklama


Jak stwierdził Leszek Jurczak, menadżer ds. Kluczowych Klientów - Tworząc zupełnie nowy dział zamierzamy wzmocnić pozycję lidera polskiego rynku zaopatrzenia gastronomii oraz pozyskać nowych klientów sieciowych.

Adresatami działań nowo powstałego zespołu są klienci sieciowi, którzy obok niezależnych przedsiębiorców stanowią grupę odbiorców oferty Makro. Dodatkowym, nowym narzędziem mającym usprawnić działalność na rzecz klientów z grupy HoReCa jest usługa dowozu, dostępna obecnie w wybranych halach Makro.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com