TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-03-12 - Ruszyła kampania promująca Warszawę

Na internetowych stronach telewizji CNN rozpoczęła się promująca Warszawę kampania pod hasłem "stolica Polski miastem kontrastów".

reklama


Można m.in. obejrzeć film o starym mieście i nowoczesnych budynkach Warszawy. O tym, że Warszawa jest miastem tradycji przekonują siostry zakonne, ksiądz i starsze małżeństwo. Młodzież ze swej strony twierdzi, że Warszawa ma młodego ducha. Akcja promocyjna potrwa 1,5 miesiąca. CNN w zamian otrzyma darmowe noclegi w warszawskich hotelach zrzeszonych w Warsaw Destination Alliance. Trwają rozmowy o wykupie reklam telewizyjnych w stacjach CNN i BBC.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com