TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-09-26 - Promocja Polski w CNN International

Dwa spoty reklamowe będą promować Polskę w telewizji CNN. Od piątku, 26 września 30-sekundowe filmiki będą emitowane w CNN International w ramach kampanii promującej Polskę. Jeden filmik będzie zachęcać do inwestowania w Polsce, a drugi będzie pokazywać polskie atrakcje turystyczne.

reklama


Emisja w CNN potrwa do 14 grudnia. Przez ten czas oba spoty zostaną pokazane 625 razy.

Spoty reklamujące Polskę zostały zaprezentowane w czwartek, 25 września na konferencji prasowej w Warszawie.

Filmik zachęcający do inwestowania zawiera zdjęcia, przedstawiające warszawskie ulice, giełdę i studentów. Młody mężczyzna przekonuje, że Polska jest krajem zdolnych, wykształconych ludzi oraz dobrym miejscem do inwestowania.

Drugi spot pokazuje atrakcje turystyczne, m. in.: pomnik Fryderyka Chopina w Warszawie, fontannę Neptuna w Gdańsku, krakowski rynek, paralotniarzy w Zakopanem, Tatry, konną przejażdżkę brzegiem morza oraz regaty windsurfingowe w zatoce Puckiej.

Promocja Polski realizowana jest przy współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej i Polskich Linii Lotniczych LOT.

Nina Kowalewska-Motlik, przedstawiciel handlowy CNN na Polskę poinformowała, że koszt produkcji filmów został pokryty przez CNN, natomiast partnerzy przedsięwzięcia za 600 tysięcy USD wykupili czas antenowy na emisję obu spotów.

Dodała też, że telewizja CNN bezpłatnie przekazała prawa autorskie do spotów polskim partnerom. Dzięki temu będą mogły być wykorzystane do celów promocyjnych także po zakończeniu kampanii.

Uzupełnieniem akcji promocyjnej w telewizji będą banery reklamowe, które będą prezentowane na stronach internetowych CNN. Dodatkowo od 6 do 13 października, CNN wyemituje serię programów pod tytułem "Eye on Poland", które zostaną poświęcone polskiej gospodarce, polityce, kulturze i turystyce.

Aleksandra Piątkowska, dyrektor departamentu dyplomacji publicznej i kulturalnej MSZ zaznaczyła, że spoty mają pokazać Polskę jako "kraj stabilny, europejską demokrację z bogatą tradycją, kulturą i historią, ale także kraj nowoczesny, dynamiczny, otwarty, wiarygodny partner NATO i UE".

Nina Kowalewska-Motlika przyznała, że chodzi głównie o to, aby widzowie po obejrzeniu spotów byli zaskoczeni Polską.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com