TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-07-31 - Życiorys nowego dyrektora marketingu PLL LOT

Z dniem 1 sierpnia 2007 roku na stanowisku Dyrektora Biura Marketingu i Produktu PLL LOT zasiądzie Piotr Samson. Nowy dyrektor ma 37 lat, zna doskonale język angielski, a jego zainteresowania to lotnictwo i muzyka rockowa.

reklama


Piotr Samson jest Absolwentem Politechniki Warszawskiej z kierunku Organizacja i Zarządzanie Przemysłem. Ukończył studia MBA na Uniwersytecie Cranfield w Wielkiej Brytanii, dwumiesięczny kurs Master of Science in Industrial Administration na Uniwersytecie Cornegie Mellon w Pittsburgh"u w Stanach Zjednoczonych i 6-miesięczne studia na Wydziale Handlu Uniwersytetu Galway w Irlandii.

Przez minionych 5 lat prowadził własną działalność w zakresie doradztwa marketingowo-sprzedażowego. W maju br. nawiązał współpracę z PLL LOT, gdzie pracował jako doradca zarządu ds. strategii. Współpracował także z TP S.A. przy wprowadzaniu sieci salonów sprzedaży "Telepunkt", a także z bankiem BPH, dla którego przygotował system standardów obsługi klienta. W latach 2000-2002 był dyrektorem ds. marketingu wydawnictwa Business Press. W 1999-2000 odpowiadał za marketing programu lojalnościowego Shell Smart. W latach 1997-1999 był pracownikiem Unileveru, gdzie pracował jako category trade manager oraz brand manager. Przez 3 lata (1993-1996) pracował w PLL LOT. Wtedy odpowiadał za okresowe analizy przewozowe, opracowywał nowy program identyfikacji wizualnej PLL LOT oraz sterował działaniami marketingowymi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com