TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
10 % przyjeżdżających do Polski turystów, celem swojej podróży czynią… zakupy. Czy centrum handlowe może uchodzić za atrakcją turystyczną?
reklama
Śląskie centrum handlowe Silesia City Center ma zostać rozbudowane. Chce przyciągnąć nie tylko mieszkańców, ale również obcokrajowców z Niemiec, Czech i Słowacji. Jak widać, Polska chce się wpisać w panujący w całej Europie trend turystyki zakupowej.
W trakcie trzech pierwszych kwartałów ubiegłego roku do Polski przyjechało ponad 1 milion obcokrajowców w celach związanych z zakupami. W odpowiedzi na duże zainteresowanie turystów zagranicznych, polskie centra handlowe stworzyły specjalne karty rabatowe. W Katowicach, Silesia City Center, już wcześniej myślało turystyce zakupowej, m.in. realizując program "Fly to Katowice". Teraz centrum zostanie rozbudowane, liczba sklepów wzrośnie z 250 do 310.
Centra takie jak np. Silesia City Center, posiadają oprócz oferty handlowej oraz gastronomicznej rozbudowaną strefę rozrywki (kino, fitness, kącik zabaw dla dzieci), ofertę kulturalną (wystawy, koncerty), a czasem nawet plażę z boiskiem do siatkówki.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami