TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Satelitarna mapa świata jest dostępna na stronie internetowej British Airways. To pierwsza tego typu usługa największego brytyjskiego przewoźnika - pisze portal pasażer.com
reklama
Po tym jak linia pod koniec sierpnia nawiązała współpracę z firmą Google, daje teraz swoim klientom i indywidualnym, i biurom turystycznym oraz touroperatorom możliwość przyjrzenia się poszczególnym miastom i ich okolicom jeszcze przed wyjazdem.
- Podróżujący np. na Florydę mogą sprawdzić jaka odległość dzieli DisneyWorld od hotelu lub hotel od plaży, a udający się w podróż w góry - jakie warunki narciarskie panują w danej chwili na wybranych stokach - mówi szef marketingu British Airways Jayne O'Brien. - Cały system obejmuje już ponad 110 destynacji.
British Airways bazuje na zdjęciach satelitarnych i różnych metodach ich obróbki. Te pierwsze można dowolnie powiększać i pomniejszać.
Jednocześnie linie lotnicza uruchamia także na swojej stronie internetowej bazę informacji turystycznej. Ta - oparta również na Google Earth - bardzo szybko pozwala odnaleźć wszelkie obiekty - od zabytków po wypożyczalnie samochodów i sprzętu rowerowego - w pobliżu każdego miasta, do którego lata British Airways.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami