TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-09-07 - "Marka Wysokiej Reputacji" dla LOT-u

W badaniu PremiumBrand 2006 LOT nagrodzono "Marką Wysokiej Reputacji", co oznacza, że ankietowana grupa klientów była zadowolona z świadoczonych przez linię usług. Leszek Chorzewski, dyrektor Biura Komunikacji i PR w PLL LOT stwierdza, iż jest do dla LOT-u niesamowite i prestiżowe wyróżnienie, które mobilizuje do dalszej pracy. Bycie w gronie najlepiej ocenianych polskich marek jest nie lada wyczynem.

reklama


W PremiumBrand 2006 brało udział 1500 osób, które miały za zadanie ocenić polskie marki pod kątem oferty, prestiżu, popularności, zaufania oraz tzw. referencji, czyli gotowości do polecenia marki innym osobom. Za przeprowadzenie badań był odpowiedzialny instytut Millward Brown SMG/KRC a za metodologię firma Maison Consulting. W lipcowym wydaniu Forbes znajdziemy spis najlepszych marek. Dodatkowe informacje znajdują się na stronie : www.premiumbrand.pl .

LOT na polskim rynku egzystuje już od 77 lat. Powstał 1 stycznia 1929 roku i jest zdecydowanie jedną z najstarszych linii na świecie. Jest linią średniej wielkości, posiada dość młodą flotę a w 2008 roku jako pierwsza w Europie wprowadzi do użytku samolot B787 Dreamliner.
LOT nadal jest najbardziej znaczącą linią na polskim rynku lotniczym, zwycięża nawet z przewoźnikami niskokosztowymi a od 2005 roku z jego usług skorzystało ponad 3,5 mln osób.

LOT od 8 lat uważany jest przez Business Traveller za najlepszą linię w Europie Środkowo-Wschodniej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com