TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-01-07 - Turystyka na terenie Polski Wschodniej

Proces inwestycyjny zaczyna się nie tylko od realizacji danej inwestycji na określonym terenie, ale od tworzenia i promocji terenów inwestycyjnych.

reklama


Ważne jest budzenie w świadomości biznesmenów możliwości podejmowania inwestycji w rejonie Polski Wschodniej, w makroregionie o potencjale i zasobach ludzkich. Polska Wschodnia to nie tylko tzw. "koniec świata". Połączenie turystyki biznesowej z aktywnym wypoczynkiem na łonie natury to szansa na rozwój regionu, ale także na rozwój gospodarczy małych miast, takich jak choćby Bartoszyce czy Krasnystaw. Województwa Polski Wschodniej spełniają warunki do rozwoju infrastruktury turystyki ekologicznej, by w jak najmniejszym stopniu ingerować w środowisko przyrodnicze, niezależnie od celu podróży. W wielu atrakcyjnych miejscowościach o tradycjach stale rozwija się baza noclegowo-gastronomiczna. Dzięki temu turyści z kraju i zagranicy mają szansę na dłuższy pobyt, poznanie wielu lokalnych obrzędów, uczestnictwo w jarmarkach i festynach. Swojska kuchnia, specyficzny klimat oraz serdeczność mieszkańców wschodnich województw zdobywa coraz większą rzesze zwolenników. Dzięki funduszom unijnym Polska Wschodnia wzmocni swoją tożsamość regionalną, co nastąpi dzięki szerszemu audytorium, odbiorcom produktów, towarów i usług.

Budowanie marki regionu Polski Wschodniej to kreowanie w świadomości inwestorów krajowych i zagranicznych, że Eastern Poland to właściwe miejsce i odpowiedni kapitał ludzki dla rozwoju interesów oraz współpracy gospodarczej.

Promocji Polski Wschodniej podejmie się wspólnie z władzami województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ), realizując tym samym Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej wpisany w Program Rozwoju Polski Wschodniej, którego środki pochodzą ze źródeł unijnych. Obecnie poddany analizie został potencjał gospodarczy makroregionu oraz opracowano strategie komunikacji marketingowej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com