TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-12-17 - Marka narodowa Polski - "Twórcze napięcie"

Marka narodowa Polski, której wartość szacowana jest na ponad 300 mld zł ma być rozwijana zgodnie z ideą "Twórcze napięcie". Koncepcja ta się rodziła prawie rok i ma spowodować, że stanie się marką znaną na całym świecie.

reklama


Jej autorem jest Wally Olins - autorytet w dziedzinie budowania marek narodowych. Projekt ten, został mu zlecony przez Krajową Izbę Gospodarczą i Instytut Marki Polskiej w ramach programu "Marka dla Polski".

Sam Olins, na konferencji w Sejmie, w ten sposób umotywował swój pomysł: "Polska czerpie swoją osobowość, siłę i niepowtarzalność witalność z bogactwa pozornie przeciwstawnych cech, jest częścią Zachodu, ale rozumie również Wschód. Polacy są pełni pasji i idealistycznych, ale także praktyczni i zaradni, polski charakter cechuje ambicja, ale też praktyczna przyziemność. Te napięcia wyzwalają niepokój, który nie pozwala zadowolić się stanem istniejącym, a także kipiącą energię, która jest zawsze pobudzająca do działania i często zdumiewająca. To właśnie twórcze napięcie jest powodem, dla którego Polska wydaje tak wielu przedsiębiorców, artystów i sportowców."

Olins, wybór idei "Twórcze napięcie", konsultował z wieloma obcokrajowcami oraz liderami opinii. Idea ta ma pomóc Polsce w eksporcie, inwestycjach zagranicznych oraz oczywiście turystyce.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com