TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-10-03 - Kwiatki zza turystycznego biurka, czyli praca z klientem nigdy nie jest nudna!

O śmiesznych sytuacjach, z którymi się spotykają pracownicy biur turystycznych można mówić wiele. Wyobraźnia i brak wiedzy turystów dość często powoduje, iż pracownik biura zaciska zęby jak najmocniej, by nie wybuchnąć śmiechem, słyszącą kolejną "perełkę" z ust klienta.

reklama


Turyści, przychodząc do biura podróży potrafią powiedzieć iż chcą pojechać na Terefere (oczywiście chodziło o Teneryfę), pytają o touroperatora last majnet, pokoje typu siuta (oczywiście chodzi o suite) z łazienka z jakaczi (jacuzzi). Potrafią również prosić o rozwinięcie skrótu KOS.

Zdarza się również, iż widząc na szybie naklejkę biura podróży Rainbow Tours wchodzą do agencji i pytają
czy można zostawić odkurzacz do naprawy.

Perełki zdarzają się również podczas rozmów telefonicznych. Zdarzają się np. pytania typu "A czy kamizelkę ratunkową to ja mam założyć zaraz jak wsiądę czy dopiero jak będzie katastrofa?", czy też stwierdzenia "proszę Pani, ja bym chciała miejsce w samolocie koło okna, bo ja lubię świeże powietrze i chciałabym je otworzyć....", lub "Może mi pani cos z innego biura zaproponować? Np. z Triady, bo Triada to takie prestiżowe, a to TUI to takie przereklamowane!".

Reklamacje to również pole do popisu dla wyobraźni turystów. Niektórzy np. potrafią zwracać się z prośbą o zwrot kosztów leczenia, bo ktoś otworzył okno w samolocie i ich zawiało...

Praca z klientami w biurze podróży rzadko jest więc nudna. Często dostarcza więcej rozrywki niż nie jeden polski program satyryczny..



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com