TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na 20 lutego br. zaplanowano organizowane przez Grupę Travel Polska szkolenie menadżerskie dla kadry zarządzającej biur podróży. To już kolejna edycja tego rodzaju szkolenia organizowanego przez GTP. Tym razem szkolenie odbędzie się w Warszawie. Podczas spotkania menadżerowie biur turystycznych poznają skuteczne metody określania celów i priorytetów, planowania, delegowania zadań oraz motywowania pracowników.
reklama
Szkolenie będzie przygotowane przez firmę trenerską Training For Development (T4D). Będzie dostosowane do specyfiki branży turystycznej. Uczestnicy zostaną zapoznani z rolą menadżera w biurze podróży m.in. poznają style zarządzania, umiejętności skutecznego kierownika. Specjalne bloki szkoleniowe zostaną również poświęcone organizacji czasu pracy (ustalanie celów i priorytetów, planowanie czasu, zasady planowania) oraz motywowaniu w pracy (zasady motywowania pracowników, motywacje finansowe i pozafinansowe, rola motywacji). Menadżerowie biorący udział w lutowym szkoleniu dowiedzą się także które zadania, komu i jak delegować. Treningi i ćwiczenia zostaną przeprowadzone w oparciu o materiały touroperatora Alfa Star, który jest partnerem szkolenia.
Programy szkoleniowe prowadzone przez Grupę Travel Polska mają na celu podnoszenie kwalifikacje agentów. Interaktywny sposób prowadzenia szkolenia menadżerskiego pozwoli jego uczestnikom na zapoznanie się z technikami niezbędnymi w codziennej pracy skutecznego menadżera biura podróży. Podczas ostatniej edycji szkolenia menadżerskiego organizowanego przez GTP szczególnym zainteresowaniem cieszyły się zagadnienia dotyczące zarządzania czasem i projektami. - Pokazano nam nowoczesne strony zarządzania, które pozwolą skuteczniej organizować pracę. Nie mam wątpliwości, że takie szkolenia mogą tylko podnieść standardy panujące w polskich biurach podróży - mówił po szkoleniu uczestniczący w nim Adam Kurdziel, właściciel biura podróży ANZA z Rybnika.
Grupa Travel Polska powstała w 2006 roku jako kooperacja biur podróży. Zrzesza 90 agentów, którym zapewnia lepsze warunki u usługodawców z branży turystycznej. W miarę rozwoju firma poszerzała swoją działalność o szkolenia, doradztwo marketingowe, a w ostatnim roku utworzyła własne Turystyczne Call Center świadczące usługi outsourcingowe.
Zgłoszenia udziału w szkoleniu przyjmowane są do 13 lutego 2008r.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami