TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Microsoft Corp. oraz Travelport ogłosiły rozpoczęcie współpracy w zakresie rozwoju zintegrowanych usług dla branży turystycznej. Partnerstwo, zgodnie z zapowiedziami obu podmiotów, ma być korzystne dla podróżnych, dostawców i biur podróży.
reklama
Wynikiem współpracy Microsoft i Travelport ma być rozwój usług wpływających na zadowolenie podróżnych oraz możliwość powiększenia zysku linii lotniczych i dostawców turystyczni (w tym także firmy zarządzające podróżami TMC i internetowe biura podróży OTA). Wdrożenie usług planowane jest na pierwszy kwartał 2009 roku.
W branży turystycznej zadaniem Microsoft jest dostarczanie liniom lotniczym i innym podmiotom wysoce spersonalizowanych usług we wszystkich sieciach dystrybucji i urządzeniach. W tym także pomoc w lepszym zrozumieniu podróżnego, zidentyfikowanie jego osobistych preferencji i potrzeb oraz zbudowanie silnej więzi na wszystkich etapach podróży.
Travelport specjalizuje się w dziedzinie e-commerce oraz w dostarczaniu zaawansowanych, redukujących koszty technologi i usługach dla użytkowników poprzez globalną sieć dystrybucji. Przeprowadza dziennie miliard transakcji związanych z turystyką. Ponad 63 000 biur podróży, wiodących światowych dostawców turystycznych i globalnych korporacji powierzyło Travelport zwiększenie swojej produktywności, obniżenie kosztów operacyjnych oraz obsługę milionów podróżnych na całym świecie.
Współpraca Microsoft i Travelport została podjęta już w przeszłości. Podczas wcześniejszego przedsięwzięcia powstało narzędzie wyszukujące najkorzystniejsze taryfy E-pricing, z którego jako pierwsza skorzystała Expedia, a obecnie dostępne jest dla wszystkich klientów Travelport. Innym wspólnym projektem był Travelport Cashe Control. Travelport dystrybuuje również rozwiązanie Microsoft do zakładania rezerwacji dla korporacji.
- Jesteśmy zaszczyceni mając za partnera lidera technologicznego Microsoft. Dzięki współpracy możemy rozwinąć innowacyjne rozwiązania dla branży turystycznej - ocenił współpracę Keith Woodcock, Senior Vice President, Travelport GDS. - Wszystkie inwestycje i niezwykłe rozwiązania stworzone wspólnie z Microsoft powstały jako odpowiedź na potrzeby naszych klientów i będą służyć zarówno podróżnym, biurom podróży, liniom lotniczym jak i innym dostawcom branży turystycznej - dodał.
- Łącząc bogactwo interaktywnych technologii Microsoft z zaawansowanymi treściami dostarczanymi przez Travelport, tworzymy bardzo innowacyjne rozwiązanie dla branży turystycznej. Współpraca ta pozwoli ulepszyć doznania podróżnych, stworzyć nowe możliwości personalizacji usług, a także dotrzeć do klienta firmom TMC oraz OTA w zupełnie nowy sposób - powiedział Geoff Cairns, Worldwide Managing Director, Hospitality, Microsoft.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami