TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Szczecin chce reklamować swój wizerunek przez kulturę, edukację, sport i rozrywkę. Tegoroczna ogólnopolska promocja Szczecina przebiegnie pod hasłem "The most visionary city in Europe. Poznaj wizję".
reklama
Szczecin naprowadzić młodych ludzi na tok myślenia, że z tego miasta niekoniecznie trzeba wyjeżdżać, ale warto w nim zostać albo do niego wrócić. W maju ruszy kampania mająca przekonać uczniów do myślenia o Szczecinie podczas planowania studiów.
Pomorskie miasto przystąpiło w ubiegłym roku do projektu Europejska Stolica Kultury 2016, dlatego w 2008 roku hasłem przewodnim promocji jest właśnie kultura.
Poza tym rozpoczęła się już ogólnopolska kampania reklamująca Przegląd Teatrów Małych Form Kontrapunkt 2008, który w drugiej połowie kwietnia odbędzie się w Szczecinie. Kampania obejmuje outdoor, spoty radiowe, ogólnopolski dodatek festiwalowy oraz ogólnopolskiego tournee przedstawienia "Wesela" w reżyserii Anny Augustynowicz.
Szczecina chce się także promować przez sport. W związku lipcowymi mistrzostwami Polski w lekkiej atletyce, które odbędą się w Szczecinie, zostanie przeprowadzona kampania zachęcająca kibiców i turystów do odwiedzenia tym czasie miasta. Imprezę będzie promować specjalny utwór w wykonaniu Moniki Pyrek i Marysi Sadowskiej.
Natomiast wszystkie letnie wydarzenia mają być promowane w ramach jednej kampanii, której roboczy tytuł brzmi "przypływ lata". Pierwszą letnią imprezą odbywającą się w mieście będą Dni Morza, których organizację wspiera browar Bosman. Później planowany jest Baltic Summer Festiwal, Szczecin Music Fest, w ramach którego wstąpi Suzan Vega, oraz festiwal Gramy z występem niemieckiej grupy Reamonn.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami