TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W środę 19 maja br. w warszawskiej restauracji KOM odbyło się śniadanie biznesowe Travelport, podczas którego rozmawiano na temat wyzwań, jakie napotykają osoby zarządzające organizacją podróży służbowych. Na spotkaniu obecni byli przedstawiciele największych biur zajmujących się obsługą firm.
reklama
Podczas prezentacji skierowanej do przedstawicieli biur zajmujących się obsługą podróży służbowych przedstawione zostały rozwiązania technologiczne Travelport GDS, takie jak: aplikacje typu self-booking tool przeznaczone dla korporacji (KDS Portal, Trip Manager), które umożliwiają zakładanie rezerwacji bezpośrednio przez klienta, jak również dokonywanie zmian i anulowanie rezerwacji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Ponadto aplikacja kontroluje przestrzeganie polityki podróżowania firmy. Zaprezentowano także rozwiązania automatyzujące pracę kasjera lotniczego: używanie profili klientów oraz narzędzi kontrolujących poprawność zakładanych rezerwacji. Przedstawione zostały również możliwości tworzenia narzędzi na zlecenie klienta, np. wysyłanie potwierdzenia rezerwacji za pomocą SMS-ów oraz narzędzia raportujące (lokalizowanie pasażerów, którzy są aktualnie w podróży - Journey Reporter; raportowanie niewykorzystanych biletów lotniczych w celu dokonania zwrotu - eTracker; porównanie ilości CO2 emitowanego podczas podróży w zależności od środka transportu (Carbon Tracker).
W trakcie spotkania zaprezentowani zostali także partnerzy technologiczni Travelport, którzy specjalizują się w dostarczaniu klientom kompleksowych systemów sprzedaży online, systemów mid-office oraz aplikacji raportujących.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami