TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Władze Małopolski przygotowały nową kampanię wizerunkową regionu. Na lotnisku w Balicach do podróżnych przemówią tzw. uchofony.
reklama
W kwietniu w porcie zobaczymy sztuczne uszy (każde wielkości człowieka). Z urządzeń popłyną dźwięki charakterystyczne dla regionu.
Z uszu popłynie: folk - dźwięki niezwykłych instrumentów ludowych, takich jak trombity, cymbały, fujarki, basy; ambient - dźwięki natury, takie jak hala podczas wypasu owiec, noc, łąka; urban i industrial - dźwięki związane z życiem miejskim, zwyczajami i legendami, czyli zgniatacz z Nowej Huty, hejnał mariacki, tramwaj i ulica krakowska.
Promocyjne uszy jesienią ubiegłego roku pojawiły się w Brukseli, by zachęcić pracowników instytucji Unii Europejskiej i mieszkańców stolicy Belgii do zainteresowania się Polską.
Uchofony będą reklamować także inne europejskie kraje. Będą je mieć lotniska w Berlinie, Madrycie, Oslo.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami