TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-08-03 - PKP Intercity otwiera kolejne COK-i

PKP Intercity w trosce o podróżnych uruchamia kolejne Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

reklama


Wakacyjny sezon wzmożonych podróży spowodował, iż Intercity otworzyło już taki punkt w Warszawie i Poznaniu.

Wrocławskie Centra, uruchomiono na terenie dworca Wrocław Główny. Duży COK czynny codziennie od 9.00 do 20.30 zajmuje się sprzedażą biletów na pociągi, można kupić je przy czterech stanowiskach kasowych. Mały COK jest czynny przez całą dobę. Stanowiska kasowe w COK-ach są dodatkowo punktami sprzedaży.

W COK-u prowadzona jest przedsprzedaż i sprzedaż biletów w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Można uzyskać informację o rozkładzie jazdy pociągów, cenach biletów i ofertach promocyjnych. Pasażerowie Intercity uzyskują kompleksową i profesjonalną obsługę. Pracownikami Centrum Obsługi Klienta są osoby wykwalifikowane, z doświadczeniem, oraz znają język angielski i niemiecki. Z pociągów Intercity korzystają także obcokrajowcy, dla których COK to jedyne źródło informacji o kraju i zasadach podróży koleją.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com