TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-01-15 - Po co jest POT?

Były wiceminister gospodarki, Andrzej Szejna, odpowiedzialny za tworzenie Polskiej Agencji Promocji Gospodarczej uważa, że POT ma być włączona w struktury nowej agencji w celu "racjonalizacji wydatków".

reklama


Takie połączenie ma pomóc w koordynacji działań promocyjnych i wydawania środków. Stanisław Piśko, wiceprezes POT uważa, ze promocja inwestycji i promocja turystyki pasują do siebie tylko w przypadku budowy nowych hoteli. Dwa lata działalności POT zaowocowało pierwszymi wzrostami liczby turystów odwiedzających Polskę oraz zmianą w prezentacji naszego kraju poza granicami.

Przedstawiciele branży twierdzą, że połączenie obu instytucji nie przyniesie oszczędności. POT tworzy za granicą ośrodki informacji turystycznej o naszym kraju tymczasem zagraniczne oddziały Agencji mają działać przy wydziałach ekonomiczno-handlowych ambasad. Propozycji likwidacji POT nie poprzedziły konsultacje społeczne, turystyka nie będzie miała mocnej reprezentacji w nowych władzach Agencji. Ciągle nie ma decyzji co do istnienia POT, wg "Rzeczpospolitej" resort skłania się ku pozostawieniu jej samodzielności.



« nowsza


Wróć do grupy

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com