TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-11-28 - Precise Hotel Collection - wzrost liczby rezerwacji o 26% dzięki systemowi RedX

Niemiecka grupa niezależnych hoteli Precise Hotel Collection wybrała SynXis i Centralny System Rezerwacji i Dystrybucji RedX do elektronicznej dystrybucji oferty hoteli grupy.

reklama


Precise Hotel Collection potrzebował jedno źródło zarządzania rezerwacjami i dystrybucją, które mogło być wdrożone we wszystkich hotelach w szybki i efektywny sposób. Po zrezygnowaniu z poprzedniego dostawcy na rzecz SynXis i integrując Centralny System Rezerwacji i Dystrybucji RedX, hotelowa grupa szybko zauważyła korzyści z RedX poprzez dynamiczne pakietowanie produktów i usług do podstawowej oferty hotelowej, elastyczne i automatyczne kalkulowanie promocyjnych cen za pobyt w odniesieniu do różnych okresów pobytu. Rezultatem wykorzystania unikatowych rozwiązań SynXis było odnotowanie wzrostu liczby rezerwacji o 26%.

Florian Harz, Revenue & E-Commerce Manager of Precise Hotel Collection powiedział, że SynXis zaoferował właściwy mix zasobów wspierających sprzedaż, unikatową funkcjonalność systemu i kompetentne ekspertyzy z elektronicznej dystrybucji jakie oczekiwaliśmy od najlepszego partnera.

Dodatkowo, hotelowe systemy recepcyjne członków grupy zostały zintegrowane z RedX, co pozwala na automatyczną wymianę danych rezerwacyjnych, stawek, kontrolek pobytu, inwentarza z tysiącami kanałami dystrybucji takimi jak np.: HRS, Booking.com, Expedia i systemami GDS.

- Przez ostatnie miesiące, często słyszymy w mediach o wybraniu produktów SynXis przez grupy i sieci hotelowe jako najlepszego partnera wzmacniającego sprzedaż i konkurencyjność hoteli. Tylko w 2008 roku Centralny System Rezerwacji i Dystrybucji RedX został wybrany przez ponad 1600 hoteli (sieci i niezależne hotele). Z miesiąca na miesiąc jeszcze bardziej przekonuję się do tego, że to właśnie SynXis posiada unikatowe rozwiązania i co najważniejsze są udokumentowane przez faktyczny wzrost rezerwacji, przychodów i ogólnej konkurencyjności naszych hoteli - powiedział Jarosław Tylutki, Marketing Manager firmy UNYK.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com