TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-08-25 - Lastminute po polsku

Gazeta Wyborcza pisze, że teraz w biurach można skorzystać z naprawdę gorących ofert lastminute, ale pod uwagę należy brać tylko ten tydzień. Na podstawie opinii z Biura Podróży Sigma Travel z Białegostoku podaje słabe zainteresowanie ofertami, choć wybór jest pełen a opisywane upusty znaczne.

reklama


Także cytowany Radosław Pietruch z Lufthansa City Center podkreśla słabość naszych organizatorów w porówananiu do TUI. Mówi także o negatywnym zjawisku nadużywania w promocji słów lastminute jako sprzedaży ofert miesiąc wcześniej za drobnym upustem. Według relacji znalezienie w tym roku prawdziwych ofert lastminute jest trudne w uwagi na podwyżki cen ubezpieczeń i wzrost cen czarterów.

Od redakcji:
Czy Państwa odczucia są podobne? Zachęcam do skomentowania tej wiadomości (link pod tekstem) i dodania swojej oceny. W naszej opinii trudno przypuszczać, aby Białystok dobrze obrazował sytację w całej Polsce.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com