TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2003-11-13 - Marka Krakowa

Po raz pierwszy opracowano strategię promocji Krakowa. Jej motto głosi, że Kraków to najlepsze miejsce do życia i najatrakcyjniejsza lokalizacja turystyczna i biznesowa w środkowej Europie. Dotychczas Kraków promował swoje zabytki i kulturę. Nie wykorzystywano "potencjału biznesowego" miasta, w którym przecież mają swoją siedzibę liczne duże firmy. W przygotowaniu strategii wzięły udział m.in. agencje reklamowe.

reklama


W ramach akcji proponowane są zmiany w szacie graficznej strony internetowej miasta, Kraków powinien też stworzyć tzw. hity sezonowe, np. zimowe lodowisko na Małym Rynku. Warto też rozreklamować imprezy artystyczne, takie jak Festiwal Kultury Żydowskiej, festiwal Muzyka w Starym Krakowie.
Strategię zmusi zatwierdzić Rada Miasta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com