TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-06-01 - McDonald

W ramach urozmaicania oferty produktowej McDonald's Polska w 15 warszawskich restauracjach rozpoczyna pilotażową sprzedaż śniadań w ramach akcji "Wstąp na śniadanie".

reklama

Śniadania są podawane od otwarcia restauracji do godziny 10.30. W tym czasie oprócz specjalnej oferty śniadaniowej oferowane są sałatki, frytki, desery oraz zimne i gorące napoje. Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska, informuje, że swoją ofertą chcą dotrzeć do ludzi, którzy są zainteresowani zjedzeniem czegoś w drodze do pracy lub szkoły.
Propozycja śniadaniowa to na razie program pilotażowy, który pozwoli na zebranie informacji o tym, ilu naszych gości zainteresowanych jest skorzystaniem z tej oferty. Wyniki zadecydują, jak szybko śniadania pojawią się w kolejnych restauracjach McDonald's Polska.
Nową propozycję wspiera kampania reklamowa w prasie, radiu oraz w samych restauracjach. Kampania prasowa rozpoczęła się 30 maja i będzie trwała do 10 czerwca w pismach: "Metropol", "Gazeta Wyborcza", "Metro", "Fakt" i "Super Express". Ogłoszenie jest zarazem kuponem upoważniającym do zakupu wraz z produktem śniadaniowym Cafe Latte za 1 grosz do końca czerwca. Kampania radiowa już trwa od 20 maja do 9 czerwca - w Radiu Eska, Radiu Pin, Radiu Plus, Radiu Pogoda oraz Radiu 94 emitowane są 10-sekundowe oraz 20-sekundowe spoty reklamowe.
Poza działaniami w mediach od 30 maja do 3 czerwca wokół warszawskich McDonald'sów oferujących śniadania oraz na głównych ulicach miasta przeprowadzona będzie akcja promocyjna. Ubrane w piżamy hostessy będą rozdawać ulotki upoważniające do zakupu Cafe Latte wraz z produktem śniadaniowym za 1 grosz.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com