TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-02-22 - Tajemnice ofert last minute

Amerykańska Site59 przeprowadziła badania na mieszkańcach Nowego Jorku korzystających w ostatnim czasie z wyjazdów typu last minute. Firma zapytała, dlaczego turyści byli skłonni wybrać akurat oferty last minute.

reklama


Aż 26% respondentów odpowiedziało, że wybrało się na nieoczekiwane wakacje wyłącznie dlatego, że właśnie mieli ochotę na wycieczkę. 22% badanych chciało odwiedzić krewnych i znajomych, 9% pytanych osób czuło znużenie i zmęczenie codziennym życiem, 11% wybrało ofertę last minute, aby wybrać się na jakąś szczególną imprezę (na przykład koncert), 5% chciało kogoś zaskoczyć swoim przyjazdem, a 2%. Według badań Site 59, liczba osób, które wybierają oferty last minute wzrosła w USA od 2002 o 8%.




Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com