TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-12-08 - Promocja po szwedzku = najazd turystów na Polskę

Najlepsza promocją kraju jest reality show, tak twierdzą mieszkańcy Grodźca!

reklama


Szwedzkie reality show - Riket - kręcone na zamku w Grodźcu jest strzałem w dziesiątkę i bije rekordy popularności! Pierwszy odcinek tego programu został wyemitowany przez szwedzką telewizję 4 grudnia br a już teraz szwedzkie biura podróży zaczęły organizować wycieczki do Polski.

Akcja programu dzieje się w średniowieczu a bierze w nim udział 15 uczestników, którzy rywalizują o władzę w królestwie. W kolejce do zamku w Grodźcu czeka już kilka innych stacji telewizyjnych m.in. z Finlandii, Danii czy Francji.

Taka promocja Polski za granicą to przede wszystkim wielka szansa dla regionu. W gminie Zagrodno, gdzie znajduje się zamek bezrobocie wynosi ok 33%. Szwedzi pomimo, że bardzo ładnie odremontowali zamek, to dodatkowo płacą gminie 100 tys. za rok dzierżawy a ma ona trwać 3 lata.

Szwedzi już teraz szukają następnego zamku w okolicy lub regionie, gdzie mogli by nakręcić drugą część reality "100 lat później".

Czasu nie marnuje także Dolnośląska Organizacja Turystyczna, która rozpoczęła "szwedzką promocję" m.in. od przygotowania folderu i CD-ROMu z klipami filmowymi promującymi region.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com