TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa Lufthansy odnotowała w 2010 r. kolejny rekord liczby pasażerów przewiezionych na trasach z Polski do Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Włoch. Z usług Lufthansy, Swiss i Austrian Airlines skorzystało 1,6 miliona pasażerów - o 10 procent więcej niż w 2009 roku. Na trasach pomiędzy Polską a Niemcami, Lufthansa przewiozła ponad 1,2 miliona osób. To najlepszy wynik od rozpoczęcia działalności przewoźnika na polskim rynku.
reklama
W stosunku do 2009 r. liczba pasażerów Lufthansy wzrosła o 12 procent, co pozytywnie świadczy o rozwoju Grupy na polskim rynku.
Biorąc pod uwagę całą siatkę połączeń, w 2010 roku Lufthansa odnotowała znaczący wzrost w obszarze przewozów pasażerskich. W ciągu 12 miesięcy, linie wchodzące w skład Grupy przewiozły 90,2 miliona pasażerów, tj. o 17,2 procent więcej niż w poprzednim roku. Liczba pasażerów wzrosła we wszystkich regionach, a szczególnie w Afryce i na Bliskim Wschodzie.
- Polska jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków. W ubiegłym roku przewieźliśmy ponad 1,6 miliona pasażerów, co dało nam znaczący wzrost udziału w rynku. Osiągane wyniki są dowodem na to, że nasza strategia inwestycyjna oraz innowacje w obszarze usług pasażerskich, przynoszą wymierne korzyści - powiedział dr Karsten Benz, wiceprezes Lufthansy ds. sprzedaży i obsługi w Europie. - Dobry przykład stanowi uruchomienie w 2010 r. połączenia na trasie Gdańsk-Duesseldorf. Nasza nowa linia Lufthansa Italia rozpoczęła także bezpośrednie rejsy z Warszawy do Mediolanu, które spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem klientów w Polsce. Z ofertą 256 połączeń tygodniowo z siedmiu polskich lotnisk, jesteśmy największą międzynarodową linią lotniczą oferującą połączenia z Polski. Nasze nowoczesne porty przesiadkowe zapewniają bardzo wygodne połączenia - zarówno pasażerom podróżującym w celach biznesowych, jaki turystycznych - dodał dr Benz.
Od 1 stycznia 2011 roku, na stanowisko dyrektora generalnego Lufthansy w Polsce powołany został Bart Buyse. Odpowiada za sprzedaż oraz marketing linii Lufthansa, Austrian Airlines oraz Swiss. Szefem całego regionu Europy Centralnej, którego ważnym filarem jest Polska, został Ofer Kisch.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami