TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-10-04 - Zmiana zachowania polskiego turysty

Biura podróży informują o zmianie nastawienia turystów. Zauważalnie częściej klienci decydują się na oferty last minute. Firmy mówią, że jest też mniej turystów, ale to pewnie wynika z martwego sezonu październikowego.

reklama


Turyści są zaniepokojeni ostatnimi wydarzeniami na rynku. 14 września upadłość ogłosiło biuro Selectours. 29 września upadło biuro z wieloletnią tradycją - Orbis Travel.

- Częściej zdecydujemy się na ubezpieczenie wyjazdu. Czyli zagwarantujemy sobie zwrot pieniędzy, gdybyśmy nie dolecieli na miejsce - mówią pracownicy biur podroży. - Chętniej korzystać będziemy z ofert last minute, by do ostatnich dni nasłuchiwać, czy aby z biura nie płyną niepokojące informacje.




Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com