TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-07-27 - Co dalej z reklamą Heyah?

Jeszcze w tym tugodniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyda oficjalną opinię w sprawie reklamy Heyah, która według przedstawicieli branży turystycznej narusza ich interesy. Polska Izba Turystyki wystosowała do UOKiK pismo, w którym możemy przeczytać, że "(...) plakaty wywołują u wielu osób lęk i obawy związane z wyjazdami do wspomnianych regionów kraju. Dlatego taką reklamę należy uznać za sprzeczną z dobrymi obyczajami i zagrażającą interesom konsumentów".

reklama


Według prezesa Izby, Jana Korsaka, napisy "Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie w góry", "Nie jedźcie na Mazury" naruszają interesy biur turystycznych, hotelarzy, handlowców i gastronomów. Poza tym w Izbie ciągle zgłaszane sa nowe skargi na kampanię operatora telefonii komórkowej. Znany językoznawca prof. Jerzy Bralczyk twierdzi, że firmy turystyczne przesadzają twierdząc, że reklama ma negatywny wpływ na turystykę. Tak samo twierdzi Heyah.

Ale nie tylko UOKiK został wmieszany w aferę. Sprawa Heyah pojawi się także w prokuraturze słupskiej. Według wójta Ustki, plakaty Heyah zostały tam umieszczone bez jego zgody.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com