TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jak poinformował rzecznik prezydenta Suwałk Jarosław Filipowicz, biały niedźwiadek ma być maskotką promującą Suwałki. Ma to związek z kojarzeniem Suwałk jako tzw. polskiego bieguna zimna.
reklama
Do miana maskotki promującej miasto "startował" również obok niedźwiadka, bóbr. Wybór padł na białego niedźwiedzia, który został uznany przez specjalistów zajmujących się strategią Suwałk w latach 2010-2015, za zwierzę bardziej przyjazne niż bóbr, który kojarzy się z wyrządzaniem szkód kłopotliwych dla człowieka. Co więcej biały niedźwiedź jest elementem żartów na temat mieszkańców Suwałk, jakie są dziełem przyjezdnych. Ich zdaniem Suwałki to miejsce leżące na "polskim biegunie zimna".
Choć na Suwalszczyźnie w ostatnim czasie nie jest już tak zimno jak kilkanaście lat temu, to władze Suwałk twierdzą, że mimo tego miasto powinno być kojarzone właśnie z pogodą. Jednym z haseł, które wykorzystywane będzie w kampanii promocyjnej ma być zwrot "Pogodne Suwałki". Obecny wizerunek miasta pozostawia wiele do życzenia i jest zbyt mało wyrazisty. Kampania promocyjna ma na celu jego zmianę.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami