TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-07-04 - Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę

Aneta S. zaplanowała wakacyjny wypoczynek już w połowie lutego br - wraz z mężem wykupili wycieczkę na Kretę dla siebie i dwójki dzieci. Tydzień wcześniej przed planowanym odlotem do Anety S. zadzwoniła pracownica Ecco Holiday i odwołała wycieczkę, tłumacząc, iż wycieczka się nie odbędzie, gdyż nie zebrano wystarczającej liczby chętnych. W zamian za wycieczkę na Kretę Ecco Holiday zaproponowało pani Anecie... wycieczkę na Kretę. Tylko że termin wylotu różnił się o trzy dni, a miejsce wylotu o ponad 300 kilometrów. W dodatku do nowego miejsca wylotu biuro dowiezie klientów busem a, nie samolotem.

reklama


Pani Aneta, która specjalnie żeby nie męczyć się z dziećmi w lutym dopłacała do wylotu z Wrocławia, poczuła się oburzona. Ale miała nadal dwa wyjścia: zgodzić się na propozycję Ecco Holiday, wziąć dodatkowy urlop i jechać, albo wycofać pieniądze i szukać innych ofert.
Zdecydowała się na to pierwsze rozwiązanie, gdyż nie miała czasu na szukanie czegoś w zamian. Jednak oświadczyła, iż Ecco Holiday jedzie po raz ostatni.

Jednak uważa, iż Ecco nie postąpiło zbyt uprzejmie - za całe zamieszanie spowodowane czynnikami leżącymi po stronie organizatora nikt jej nawet nie przeprosił.

Organizator natomiast, broni się umową - gdyż postąpił zgodnie z warunkami uczestnictwa, mówiącymi, iż organizator ma prawo do odwołania imprezy nawet cztery dni przed wylotem, jeżeli nie sprzeda się co najmniej 80% miejsc. - W takiej sytuacji zawsze proponujemy klientowi inną wycieczkę albo zwrot gotówki - podkreśla Karolina Płóciennik z Ecco Holiday.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com