TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-12-28 - Małopolska zimą w iPhonie

Ruszyła multimedialna kampania promocji zimowych atrakcji województwa małopolskiego.

reklama


"Małopolska zimą w iPhonie" to interaktywny przewodnik cyfrowy dla miłośników białego szaleństwa, przygotowany na platformy iPhone i Android, który można bezpłatnie pobrać poprzez stronę internetową: discover.malopolska.pl.

Przewodnik w wersji polsko i anglojęzycznej prezentuje nie tylko ośrodki narciarskie regionu z dokładnymi mapami tras, ale także najważniejsze zabytki i atrakcje turystyczne okolic. Amatorzy turystyki narciarskiej znajdą w nim kolorowe mapy stoków poszczególnych centrów zimowych, dokładne informacje o wyciągach, trasach i atrakcjach towarzyszących, zdjęcia ze stoków i wiele innych informacji turystycznych. Dzięki interaktywnej mapie obsługującej wbudowany w telefon GPS, można łatwo zorientować się gdzie jesteśmy i jakie dodatkowe atrakcje czekają na nas w okolicy - np. muzeum, ciekawy obiekt przyrodniczy albo kąpielisko.

"Kampania jest adresowana do użytkowników Internetu, którzy intensywnie korzystają z mobilnych technologii" - wyjaśnia Paweł Tokarczyk z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. "Zimowe atrakcje turystyczne Małopolski podane w takiej formie mają większe szanse wzbudzić zainteresowanie odbiorców. Jest to także ważny sygnał, że Małopolska jest regionem nowoczesnym i otwartym na innowacje. Chcemy stać się awangardą promocji regionalnej w technologiach mobilnych w Polsce" - dodaje.

Promocja Małopolski na nowoczesne platformy iPhone i Android jest wyjściem naprzeciw światowym tendencjom rynkowym. Papierowe, tradycyjne formy promocji chociaż wciąż mają największy krąg odbiorców odchodzą powoli do lamusa. Użytkownicy smartfonów, zamiast dźwigać i wertować przewodnik, coraz częściej wolą korzystać z aplikacji, która dzięki GPS pokaże im dokładnie w którym miejscu się znajdują oraz zaproponuje ciekawe miejsca w pobliżu. Inwestycje w promocję regionu przez aplikację na iPhona i Androida pozwalają na wysłanie w przekazie marketingowym ważnego sygnału, że Małopolska jest nowoczesnym regionem, który dba o turystów i nie boi się wyzwań jakie stawia
przed nami rewolucja technologiczna. Zamiast gonić innych za 2-3 lata warto rozwijać nowoczesne platformy już teraz, zanim zrobią to wszyscy inni - a prędzej czy później zrobią to na pewno.

"Małopolska zimą w iPhonie" jest dodatkowym elementem multimedialnej kampanii promocyjnej pt. "Małopolska w akcji", finansowanej w 75 % ze
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt "Małopolska zima w iPhonie" jest realizowany przez Urząd Marszałkowski przy współpracy z firmą Amistad sp. z.o.o. z wykorzystaniem aplikacji mapowo-przewodnikowej GreenPhoneGuide.com.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com