TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-09-28 - Przekupić Ryanair

W związku uruchomieniem połączenia lotniczego z Bydgoszczy, miasto ma "możliwość" promowania się na stronie internetowej linii lotniczej Ryanair, która chce mieć zagwarantowane wsparcie finansowe samorządów, zanim połączenie zostanie otwarte. Podobną propozycję otrzymał leżący w pobliżu Toruń, ale oba miasta nie podjęły jeszcze decyzji. Powodem wahania jest kwota jakiej linia żąda za zamieszczenie reklamy na stronie internetowej przewoźnika.

reklama


Bydgoszcz miałby zapłacić 120 tys. złotych za miesiąc promocji na stronie Ryanaira, czyli około 1,4 mln złotych rocznie. Koszt reklamy dla Torunia to 300 tys. zł na rok.

Władze obu miast rozważają propozycję.
Dzięki umowie z przewoźnikiem będziemy widoczni na całym świecie. Turyści z zagranicy będą podróżować do naszego miasta i regionu, zostawią tu swoje pieniądze. wypowiada się Mariusz Krupa, szef wydziału promocji Urzedu Miasta Bydgoszczy.

Także dla Torunia propozycja jest kusząca, bo część pasażerów którzy przylecą do Bydgoszczy odwiedzi także Toruń. Nie mniej jednak, prezydent miasta Marcin Czyżniewski przeznaje, że koszty rekalmy są ogromne.

Pojawiają się także głosy sprzeciwu. Krzysztof Makowski, niezrzeszony radny mówi: Nie może być tak, że tanie linie lotnicze są tanie, bo dopłacają do nich podatnicy, którzy w większości nie latają samolotami



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com