TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Rusza kampania PKP Intercity "Bezpieczny i przyjazny przewoźnik. A w dodatku uzbrojony w argumenty".
reklama
Tak po krótce wygląda idea kampanii Intercity. Trzy nieco humorystyczme motywy zobaczymy w następujących po sobie odsłonach. Głównym nośnikiem kampanii będą billboardy umieszczone przy największych i najbardziej uczęszczanych ulicach oraz na trasach wylotowych. Billboardy mają nakłonić kierowców, uważających samochód za najlepszy środek transportu, do zmiany zdania.
Kampanię usłyszymy też w największych radiowych rozgłośniach. Emisje spotów rozpoczęły się 25 września br. a już 1 pażdziernika ujrzymy billboardy.
Media do kampanii zostały zakupione przez firmę Media Concept, natomiast autorem strategii i kreacji jest firma Just, która wygrała, organizowany przez PKP w maju 2006 przetarg.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami