TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-10-14 - Na co narzekają goście hotelowi?

Goście hotelowi mają prawo wystawić opinię o obiekcie, w którym przebywali. Lista najczęstszych negatywnych opinii gości hotelowych pojawiła się w serwisie hotel.info.

reklama


Dawniej skargi na hotel wrzucało się do skrzynek skargi zażaleń. Obecnie sprawę reklamacji w hotelarstwie zrewolucjonizował internet. Bezpłatny serwis rezerwacji Hotel.info publikuje opinie swoich klientów nie tylko w formie standardowej oceny punktowej, lecz również dowolnych komentarzy sformułowanych samodzielnie przez gości hotelowych.

Hotel.info z ponad miliona ocen wybrał 10 najczęstszych powodów niezadowolenia gości:

1. śniadanie: jedzenie za drogie, złej jakości, za mały wybór, wolna obsługa;
2. miejsca parkingowe: parkingi za drogie, nieprawdziwe informacje w prezentacji hotelu dotyczące dostępności i ceny;
3. hałas : cienkie ściany w pokojach i brak dźwiękoszczelnych okien;
4. wielkość pokoju: turyści z Ameryki Północnej narzekają na małe pokoje hotelowe i ciasne łazienki ;
5. jakość usług/uprzejmość : z tego niezadowoleni są głównie goście krajowi, nie zagraniczni;
6. internet/WLAN: drogi dostęp do sieci, brak łącza bezprzewodowego;
7. czystość: niedokładnie posprzątane pokoje i łazienki;
8. komfort: zarwane materace, stare meble;
9. pokoje dla niepalących/palących: brak lub mało stref dla palących i niepalących;
10. kategoria-gwiazdki: standard i cena nie odpowiada kategoryzacji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com