TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Touroperator Adriatyk proponuje agencjom turystycznym stworzenie sieci biur podróży zgodnie z hasłem przewodnim "W grupie jesteśmy silniejsi". Sieć będzie opierała się na zasadach franczyzy. Adriatyk zapowiada, iż do końca roku 2007 nie będzie pobierał opłaty wstępnej ani licencyjnej (comiesięczny procent od obrotów) za to zapewni negocjowanie wyższych prowizji u touroperatorów, bezpłatne wykonanie afiliacji systemu informowania o ofertach i rezerwacji on-line (u tych touroperatorow, u których jest to możliwe), szkolenia dla pracowników, inwestycje w internetowe kampanie reklamowe i wiele innych.
reklama
Adriatyk zaczął już pozyskiwanie agencji turystycznych do współpracy. Podczas tegorocznego cyklu promujących ofertę na lato 2007 touroperator spotkał się w siedmiu miastach z ponad 950 agentami. Oprócz prezentacji katalogu lato 2007, omówienia nowości i zasad współpracy na platformie internetowej, zarząd Adriatyku zaprezentował biurom nowatorską propozycje współpracy - franczyze usług turystycznych.
Franczyza, zdaniem touroperatora Adriaryk to skuteczna i sprawdzona forma współpracy także w zakresie sprzedaży usług turystycznych. To również też jedna z bezpieczniejszych form prowadzenia działalności gospodarczej, pozwalająca na bardziej efektywny system sprzedaży agencyjnej.
Oferując agencjom współpracę Adriaryk chce stworzyć sieć biur multi agencyjnych - promującej sprzedaż oferty wielu touroperatorów oraz rozwój na rynku turystycznym, bez ograniczenia samodzielności i indywidualności. Dzięki wiedzy i doświadczeniu stworzymy w Polsce silną i stabilną sieć, odporną na zmiany na konkurencyjnym rynku turystycznym - reasumuje, Martyna Fon.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami