TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Tylko niewielka część hotelarzy decyduje się na wykorzystanie mediów społecznościowych w swojej działalności. To błąd, bo obecnie to dobra forma promocji - wynika z badania.
reklama
Kancelaria prawna DLA Piper oraz firma audytorsko-doradcza BDO przeprowadziły badanie nt. zalet mediów społecznościowych. Okazało się, że za ich pomocą można skutecznie uzyskać kanał komunikacji z grupą docelową klientów.
- Widoczny jest wyraźny trend wskazujący, że media społecznościowe błyskawicznie stają się integralnym składnikiem strategii marketingowych wielu podmiotów z sektora hospitality & leisure. Jestem przekonana, że w przyszłości właśnie to narzędzie będzie powszechnie wykorzystywane w działalności firm tej branży - powiedziała Karen Friebe, globalna przewodnicząca praktyki Hotelarstwa i Wypoczynku DLA Piper.
Konsumenci w szybkim tempie przekonują się do mediów społecznościowych - voucherów zniżkowych czy też internetowych portali społecznościowych. Tam coraz częściej szukają pomocy w wyborze miejsca wypoczynku.
Raport pokazuje, że w maju 2010 aż 38 milionów dorosłych Brytyjczyków odwiedziło przynajmniej jeden portal społecznościowy. Najpopularniejsze to Facebook oraz Twitter. W Polsce z Facebooka korzysta około 3 mln dorosłych użytkowników.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami