TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Media Contacts, we współpracy z comScore i Yahoo, zaprezentowały wyniki badania przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych, dotyczącego wpływu wyszukiwarek internetowych na planowanie podróży i zakup usług turystycznych.
reklama
Wzięto pod uwagę wyszukiwania, wizyty na stronach internetowych i zakupy dokonywane online i offline.
Tylko w kwietniu 2005 z wyszukiwarek internetowych skorzystało 35 mln konsumentów którzy za ich pomocą planowali podróże turystyczne. 32% dokonało zakupu w ciągu 8 tygodni od pierwszego wyszukania i 80% tych zakupów było dokonanych online. Ich wartość wyniosła 6,6 mld dolarów.
Osoby które dokonywały zakupu online generowały średnio większa liczbę wyszukań związanych z podróżami (średnio 5,4 wyszukania) i kliknięć w uzyskane wyniki (7,8 kliknięć)niż osoby które nie dokonały zakupu internetowego.
80% wszystkich zakupów związanych z użyciem wyszukiwarki nastepowało po kilku dniach lub tygodniach od popierwszej sesji.
TS Kelly, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju Media Contacts wypowiada się:" To badanie udowadnia, że wyszukiwarki internetowe są czymś więcej niż tylko narzędziem direct response. Aby w pełni zmierzyć ROI search engine marketingu, marketerzy powinni brać pod uwagę opóźnienie transakcji oraz wartość zakupów dokonywanych offline"
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami