TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-06-08 - Poznaj3miasto - startuje kampania promocyjna Trójmiasta

Rozpoczyna się kampania promocyjna pod hasłem "Poznaj3miasto". Akcja będzie obejmowała emisję ponad 10 000 trójmiejskich spotów reklamowych na 23 panoramicznych ekranach w warszawskim metrze.

reklama


Podróżni zobaczą tam zapowiedź Festiwalu Teatrów Ulicznych w Gdańsku, Zlotu Wielkich Żaglowców - The Tall Ships’ Races w Gdyni oraz zaproszenie na Formula Windsurfing Grand Prix World Tour w Sopocie.

Metrem podróżuje dziennie ponad 400 tysięcy Warszawiaków. Zdecydowana większość młodych pasażerów metra lubi podróże - 88 proc. osób spędziło ostatnie wakacje poza miejscem zamieszkania, w tym 49 proc. odpoczywało w Polsce, a 39 proc. za granicą - wynika z badań przeprowadzonych przez Grupę Stroer.

Z kolei już 15 czerwca na 300 billboardach w największych miastach w Polsce pojawi się zaproszenie do odwiedzenia strony poznaj3miasto.pl , na której prezentowane są najważniejsze wydarzenia kulturalne i rozrywkowe nie tylko Trójmiasta, ale również całego Pomorskiego. Portal poznaj3miasto.pl jest odpowiedzią na potrzebę łatwego pozyskiwania kompletnych informacji turystycznych.

Kampania wsparta jest internetowym konkursem "Zaproś znajomych na Pomorze", w którym wygrać można m.in. rejs do Sztokholmu, bilety na ciekawe wydarzenia muzyczne w Trójmieście itp., trwać będzie do 10 lipca.

- Już dziś w konkursie zarejestrowało się 70 osób, które wysłały ponad 1500 interaktywnych zaproszeń na Pomorze - tłumaczy Wojciech Kreft - Dyrektor Biura Zarządu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (PROT).

Kampania o wartości 170 000 zł jest sponsorowana przez Grupę Stroer, która w ramach konkursu Złote Formaty doceniła dotychczasowe realizacje promocyjne Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com