TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-12-23 - Promocja turystyczna Krakowa w 2006 r.

Urząd Miasta Krakowa zamierza w 2006 roku podjąć wiele kroków, w celu przyciągnięcia jak największej liczby turystów. Będą promocje produktów regionalnych, imprezy sportowe i kulturalne.

reklama


Plan działań promocyjnych Krakowa na 2006 r. został przygotowany i przekazany Polskiej Organizacji Turystycznej (POT). Zgodnie z nim, będą podejmowane różne działania, na rzecz rozwoju oraz promocji wizerunkowej i turystycznej Krakowa. - Prowadzimy biuro kongresów i konferencji, którego celem jest propagowanie oferty krakowskiej - powiedziała Katarzyna Gądek, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki UMK. Dodała, że w ramach promocji wizerunkowej Krakowa będą realizowane ogólnopolskie i zagraniczne kampanie promocyjne, w tym imprezy sportowe: międzynarodowy mityng w chodzie sportowym "Na rynek Marsz" oraz mistrzostwa Europy juniorów i młodzieży w kajakarstwie slalomowym.

Oprócz tego Urząd Miasta Krakowa będzie współorganizował przedsięwzięcia promujące produkty regionalne: "Festiwal Smaku", "Dożynki krakowskie", "Święto chleba". Wśród imprez kulturalnych przewiduje się m.in. trzecią edycję "Nocy Muzeów w Krakowie", "Otwarte Drzwi Muzeów".

Dodatkowo urząd zamierza zrealizować również ogólnopolską kampanię wizerunkową z okazji 750-lecia lokacji Krakowa.

Działania promocyjne miasta będą wspierane przez zagraniczne przedstawicielstwa POT. Urząd zapowiedział również, iż będzie współpracował z Krakowską Izbą Turystyki w zakresie przygotowania konkursu na najlepsze usługi turystyczne w Krakowie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com