TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Portale turystyczne EasyGo.pl i Wakacje.pl podsumowały wyniki swojej pracy po 10 miesiącach 2009 roku. Wyniki są mocno zbliżone do roku poprzedniego. Dynamika wzrostu sprzedaży internetowej utrzymała się na poziomie roku ubiegłego, zaś w tradycyjnym kanale sprzedaży (Punkty Obsługi Klienta) spadła o 9%.
reklama
- Dokonaliśmy analizy i podsumowania wyników naszej pracy za 10 miesięcy tego roku. Całościowa sprzedaż usług osiągnęła w tym czasie próg 128 mln zł. Dla porównania, rok wcześniej wypracowaliśmy dokładnie ten sam wynik. Wydaje się zatem, że pozycja największych graczy na rynku krajowej e-turystyki, mimo trudnego roku i kosztów związanych z czerwcową fuzją jest bardzo dobra - podsumowuje Michał Pilkiewicz, prezes Zarządu EasyGo.pl i Wakacje.pl.
Tylko w sprzedaży przez internety portale osiągnęły wynik 114 mln zł, dokładnie taki sam jak w zeszłym roku. Management EasyGo.pl i Wakacje.pl przyznaje, że należące do nich tradycyjne punkty sprzedaży, tzw. POK zanotowały w tym samym czasie spadek sprzedaży o 9%. - Sprzedaż tradycyjna traci, internet rośnie w siłę - dodaje Pilkiewicz.
EasyGo.pl i Wakacje.pl tylko w październiku 2009 roku odnotowały blisko 17% wzrost dynamiki sprzedaży w stosunku do wyników ubiegłorocznych.
Do fuzji dotąd konkurujących ze sobą firm doszło 30 czerwca 2009. Dużym graczem w polskiej e-turystyce i konkurentem EasyGo.pl i Wakacje.pl jest internetowe biuro podróży Travelplanet.pl.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami