TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-08-09 - Czego dotyczą reklamacje turystów?

Reklamacje biur podróży najczęściej dotyczą: wyżywienia, rezydentów, obsługi hotelowej, braku dostępu do sieci komórkowych.

reklama


Niektóre z reklamacji bywają niezwykłe. Iwona Wiśniewska z biura AP Travel wspomina jedna z takich - Pamiętam taką reklamację, w której klient skarżył się, że autobus, którym jechał zwiedzać piramidy w Egipcie, nie miał toalety. Mężczyzna rozchorował się w trakcie podróży, a załatwiać musiał się na środku pustyni. Natomiast inna wspomina Liliana Lesińska z Centrum Turystyki Oskar - Reklamacja, która ujęła mnie najbardziej, to ta, w której klientka po powrocie napisała do nas, że jest zadowolona z wakacji, miejsca, kwatery, jedyny problem dotyczył psa, któremu nie odpowiadała wysoka temperatura i brak towarzystwa. Z kolei Alicja Kafarska z Travel Partner zauważa - Jedna z klientek po przyjeździe do hotelu z piaszczystą plażą, zastała plażę bardziej kamienistą. Pracownik hotelu poinformował ją, że sztorm wymył piasek, a nowej dostawy jeszcze nie było.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com