TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-03-09 - Podsumowanie Spa&Beauty Profit 2006

Bezcenne informacje na temat światowego rynku spa, prezentacje nadchodzących trendów w zabiegach, ponad setka uczestników - sukcesem zakończył się organizowany po raz pierwszy w Polsce Kongres Biznesu Spa i Medycyny Estetycznej Spa&Beauty Profit 2006.

reklama


Właściciele i dyrektorzy hoteli bardzo wysoko ocenili poziom prezentowanych na Kongresie prelekcji na temat trendu i rynku spa. Wystąpienia Dori Soukup i Hugh Jonesa, światowej sławy ekspertów z USA, w ankietach wypełnionych przez uczestników kongresu otrzymały noty powyżej czterech w skali od 1 do 5. Dużym zainteresowaniem cieszyło się również wystąpienie Oliviera Arona z Francji, oraz prezentacje przygotowane przez polskich prelegentów.

- Naprawdę warto wziąć udział w wydarzeniu, jakim był kongres - mówi Grzegorz Jarzębski
kierownik kliniki w hotelu "Villa Park" w Ciechocinku. - Impreza była dobrze zorganizowana, ciekawie prowadzona i przyjechali na nią specjaliści z branży. Dla mnie była to świetna okazja do nauczenia się kilku istotnych rzeczy, a także do wymiany doświadczeń z kolegami i koleżankami z branży. Na pewno przyjadę także na przyszłoroczną edycję Kongresu - dodaje.

Podczas Spa&Beauty Profit zaprezentowano 20 prelekcji na temat światowego rynku spa, trendów w architekturze i zabiegach, poprowadzonych przez 14 ekspertów z Polski, Francji, Stanów Zjednoczonych, Niemiec oraz Czech.

Goście wzięli udział w kilku pokazach profesjonalnych zabiegów, swoje stoisko przygotowali najważniejsi dostawcy na rynku spa. Sponsorem generalnym Kongresu była amerykańska firma Pevonia Botanica. Organizatorem - firma Forten Media, wydawca miesięczników Hotel Profit, Event Profit i Spa&Beauty Profit. Kolejna edycja Kongresu - już za rok.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com