TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-02-27 - Nowe logo Kentucky Fried Chicken

Od wtorku na wszystkich materiałach promocyjnych w restauracjach Kentucky Fried Chicken oraz w najnowszej kampanii telewizyjnej marki pojawi się Colonel Harland Sanders w nowej odsłonie.

reklama


Najważniejsza zmiana w logo dotyczy wizerunku Colonela Sandersa. Pułkownik nadal jest posiadaczem klasycznej, czarnej muszki, okularów i koziej bródki, ale jego dotychczasowa biała kurtka zastąpiona jest czerwonym fartuchem.

Ewa Miżejewska, Marketing Manager KFC w Polsce twierdzi iż nowy wizerunek Pułkownika Sandersa daje firmie możliwość zachowania dorobku marki i jej tradycji, a jednocześnie stwarza wizerunek odpowiedni dla współczesnych konsumentów.

Obecne logo bazuje na wizerunku 65-letniego Harlanda Sandersa. Twórca nowego logotypu, Tre Musco, dyrektor kreatywny i prezes agencji Tesser z San Francisco, nadał ikonie KFC nieco pełniejsze kształty oraz zmienił kolorystykę na bardziej nasyconą i odważną. Miękkie rysy powodują, że wygląda on przyjaźniej. Zdaniem twórcy nowego logo, pierwsze reakcje konsumentów w USA były optymistyczne. Jego zdaniem, nowy, bardziej uśmiechnięty Colonel, wygląda atrakcyjniej i budzi większe zaufanie.

Nowe logo zostanie wykorzystane także w telewizyjnej promocji KFC, która będzie emitowana od 2 marca w stacjach: Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN 7, TV4, MTV, VIVA, VH1 oraz 4 FUN TV. Pełne wprowadzenie nowego logotypu jest rozłożone w czasie: w ostatnim etapie nowe logo pojawi się w wystroju wszystkich restauracji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com