TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-09-18 - Unity Line podsumowuje sezon wakacyjny

Według danych przewozowych Unity Line, od czerwca do sierpnia szczeciński przewoźnik odnotował wzrost w liczbie przewiezionych pasażerów, a także pojazdów osobowych, w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2008.

reklama


Na ten fakt wpłynęło zapewne wzmocnienie się złotego, poszerzenie oferty przewoźnika oraz sprzyjająca pogoda. Zdaniem ekspertów, decydującym czynnikiem było wprowadzenie pod koniec 2008 roku, do służby w Unity Line, nowej jednostki. Dzięki M/f Skanii stało się możliwe stworzenie komplementarnej oferty na trasie Świnoujście - Ystad. Nowy prom umożliwił firmie możliwość rozbudowania oferty, a także znacząco zwiększył jej konkurencyjność na rynku przewozów pasażerskich.

Od czerwca do sierpnia włącznie, wyniki szczecińskiego przewoźnika dynamicznie wzrastały, co było przedłużeniem trendu obserwowanego od początku tego roku. Największy przyrost Unity Line odnotowało w przewozach samochodowych. W trakcie trzech miesięcy wyniósł on 69% w stosunku do analogicznego okresu z roku 2008. Niewiele mniejszy wzrost - 48%, przewoźnik osiągnął w przewozach pasażerskich. Przewozy autokarowe, po dużym zastoju na początku tego roku, odznaczają się wciąż rosnącym udziałem w wynikach Unity Line. W ciau ostatnich trzech miesięcy liczba autokarów na promach szczecińskiego przewoźnika wzrosła o ponad 10% w stosunku do okresu wakacyjnego z 2008 roku.

Ten rok jest niewątpliwie wyjątkowy dla Unity Line za sprawą jubileuszu 15-lecia działalności firmy. Z tego powodu podstawową promocją na wakacje 2009 była piętnastoprocentowa zniżka na wszystkie oferty indywidualne z cennika, rejsy weekendowe, pakiety hotelowe, pakiety rodzinne, a także oferty dla zmotoryzowanych. Obejmowała ona także pakiety "Kopenhaga w jeden dzień", "Pieszy się cieszy", "Skanią taniej dla kierowców" oraz tegoroczną nowość: "Lato na Bornholmie".

Polscy pasażerowie skorzystali głównie z ofert przejazdowych. Wybierali się przede wszystkim odwiedzić rodziny za granicą, a także podjąć sezonowe prace w krajach skandynawskich. Wbrew ogólnej tendencji wzrostowej firma odnotowała spadek sprzedaży pakietów hotelowych. Klienci korzystali chętniej z oferty wycieczek zorganizowanych, dwu bądź trzydniowych. Ich sprzedaż była tak duża, że firma musiała rozszerzyć ofertę o dodatkowe terminy.

Klienci ze Szwecji skupili się głównie na ofertach turystycznych. Dzięki słabszej złotówce kierunek południowy był dla nich wyjątkowo atrakcyjny. Dlatego chętniej wybierali pakiety hotelowe i pakiety SPA. Jeśli chodzi o te oferty, Unity Line odnotowało 14% wzrosty sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem z roku 2008. Mniejszym zainteresowaniem cieszyły się pakiety golfowe.

Wprowadzenie 1 lipca systemu rezerwacji i sprzedaży on-line stanowiło dodatkowy atut, zwiększający zainteresowanie pasażerów usługami Unity Line. Dzięki tej innowacji klienci mogą wykupić bilet nawet na 24 godziny przed planowanym wyjazdem. Proces zakupu biletu składa się z ośmiu kroków. Dzięki niemu można łatwo określić wszystkie parametry związane z podróżą, zaczynając od liczby osób, a na określeniu sposobu płatności kończąc. System zakupu on-line jest dostępny na stronie www.unityline.pl w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i szwedzkiej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com