TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-06-04 - Mercury Hotels podzieliła hotele na cztery nowe marki

Sieć hotelarska Mercury Hotels International w kwietniu br. wprowadziła na rynek 4 nowe marki hoteli. Nowe marki dzielą hotele sieci na odpowiednie klasy ekonomiczne.

reklama


Podział wygląda następująco: Cloud 9 Inn - marka klasy ekonomicznej, Merkury Inn & Suites - marka klasy średniej, Mercury Grand - marka klasy premium oraz Merkury Hotels & Resorts - marka luksusowa, obejmująca hotele pięciogwiazdkowe.

Marka Mercury została podzielona w perspektywie nowych planów rozwoju na rynku obiektów klasy ekonomicznej. Spółka poinformowała też, że wszelkie powiązania z marką będą opierać się na modelu członkostwa, zamiast na tradycyjnym modelu franczyzy.





Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com