TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-07-19 - Gdynia pyta turystów

Od dzisiaj (19 lipca) turyści, a także goście przybywający do Gdyni w celach zawodowych, biznesowych mogą wypełnić ankietę badającą ich zadowolenie z pobytu w naszym mieście. Swoją opinię mogą wyrazić również gdynianie.

reklama


Badanie będzie trwało cały rok - do lipca 2011 r. Ankieta dostępna jest online na stronach: Urzędu Miasta Gdyni, Agencji Rozwoju Gdyni, firmy IRS Consult AG - autora ankiety.

Ankieta składa się z ok. 40 krótkich pytań. Dotyczą m.in. usług gastronomicznych i noclegowych, atrakcji turystycznych i imprez zorganizowanych w Gdyni, a także skojarzeń z miastem. Celem badania jest przede wszystkim zebranie informacji, opinii, doświadczeń i wypowiedzi turystów na temat ich wrażeń z pobytu w mieście oraz podjęcie działań przyczyniających się do podnoszenia poziomu obsługi zarówno turysty, jak i mieszkańca Gdyni. W ubiegłym roku przeprowadzono podobne badanie, ale dotyczyło ono tylko okresu wakacyjnego. Tymczasem jak wiadomo Gdynia jest atrakcyjna i odwiedzana przez turystów przez cały rok.

To nie jedyne badanie, do którego aktualnie Gdynia zaprasza turystów. W ramach projektu Interface w lipcu i sierpniu przeprowadzana jest anonimowa ankieta, dotycząca potrzeb pasażerów podróżujących liniami promowymi Stena Line, na trasie Gdynia - Karlskrona.Ankieta zawiera pytania dotyczące m.in. charakteru podróży, środków komunikacji użytych do dotarcia na terminal promowy, atrakcji na promie oraz stanu przygotowania terminalu i promu do obsługi pasażerskiej.

Ankiety dostępne są w Miejskiej Informacji Turystycznej przy ul. 10 Lutego 24 (budynek PLO) oraz w Bałtyckim Punkcie Informacji Turystycznej przy al. Jana Pawła II 1 (tzw. "kurza stopka"), a także w Biurze Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Gdyni przy ul. 10 Lutego 24 (także budynek PLO, pokój 105) w godzinach pracy, jak również w budynku terminalu promowego. W godzinach porannych odejścia promu Stena Baltica ankieterzy przeprowadzają badania wśród osób oczekujących wejścia na pokład.

Wyniki i wnioski z obu ankiet pozwolą usprawnić system obsługi turystów w Gdyni.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com