TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-11-13 - SynXis & UNYK wprowadza nową jakość dla swoich hoteli

Firma SynXis & UNYK pozyskała do swego portfolio 1600 hoteli i ogłosiła restrukturyzację Menadżerów ds.Klientów (Account Management).

reklama


Account Management pokazuje hotelom jak należy wykorzystywać kanały dystrybucji oferty hotelowej. Zespół skupia się na generowaniu wzrostu dla swoich hoteli, tym bardziej w czasach spowolnienia gospodarczego. Obsługa SynXis & UNYK pracuje edukując hotelarzy jak wykorzystywać Centralny System Rezerwacji i Dystrybucji do maksimum generując wyższe przychody.

- Wielu naszych klientów zwraca uwagę na rozwój i przyszłość ich biznesów. Reorganizacja struktury Menadżerów ds. Klientów z naszymi specjalistami Revenue Management spowoduje zbudowanie silniejszego partnerstwa między naszymi klientami-hotelami, a naszym zespołem i przyczyni się do lepszego zrozumienia potrzeb naszych hotelarzy i oferowania najlepszych rozwiązań biznesowych - powiedział Scott Alvis, Prezydent & General Manager of Synxis.

- Zespół SynXis proponuje nam wiele świetnych pomysłów w zakresie, jak zwiększyć przychody wykorzystując różne kanały dystrybucji - skomentował Mike Pratt, Vice President of Sales & Marketing Magnolia Hotels. - Doceniamy to, mimo że jesteśmy stałymi klientami, Synxis nadal jest pro-aktywny sugerując nowe produkty i programy marketingowe - dodał.

UNYK wdraża produkty i usługi skierowane do branży turystycznej i hotelarskiej. Klientami firmy są małe, niezależne hotele i duże sieci hotelowe. Reprezentuje globalnego lidera dostarczającego rozwiązania dla hoteli - SynXis w krajach Centralnej i Wschodniej Europy. Centralny System Rezerwacji i Dystrybucji RedX jest rozwiązaniem dla wszystkich hotelarzy, chcących zwiększyć sprzedaż, usprawnić obłożenie, zwiększyć efektywność pracy i poprawić jakość obsługi klienta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com