TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-05-05 - HRS wprowadziło dodatkową usługę dla sieci hoteli

Europejski portal rezerwacji hotelowych zaoferował nowe rozwiązania marketingowe dla sieci hoteli. HRS - Hotel Reservation Service wprowadził w sekcji "Hotele tematyczne" swojego serwisu nową kategorię pt. "Sieci hotelowe". Ma ona zapewnić sieciom hoteli o wypracowanej pozycji stałą obecność w serwisie, umożliwi im ponadto zaprezentowanie wszystkich hoteli marki razem z ich szczególnymi zaletami oraz charakterystyką. To rozwiązanie ma ułatwić klientom serwisu HRS wyszukiwanie hoteli danej marki, zaś niezdecydowanych klientów zachęcić do poznania informacji na temat nowych hoteli poznanej już przez nich sieci. Przewodnik "Hotele tematyczne" należący do serwisu HRS obejmuje obecnie 9 kategorii. Do tej pory klienci mieli do swojej dyspozycji kategorie: np. hotele designerskie, hotele przy plaży, hotele z polem golfowym, hotele spa bądź hotele luksusowe, teraz mogą przeszukiwać serwis HRS według wybranych sieci hoteli.

reklama


HRS szacuje, że użytkowników serwisu jest ok. 5,5 mln rocznie. Teraz mogą oni przy pomocy jednego kliknięcia na "Hotele tematyczne" przejść do specjalnie przygotowanych podstron, które uwzględniają specyficzny charakter oraz atmosferę każdej z sieci hoteli. Ów strony dostępne są w siedmiu językach (polskim, angielskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, francuskim oraz chińskim).

Niestety, ta możliwość wyróżnienia hotelu jest dostępna tylko w płatnej wersji (złotej). W wersji darmowej (brązowej) obiekt może skorzystać tylko z podstawowej prezentacji oferty. Na stronie serwisu brakuje informacji o kosztach poszczególnych usług.

Aktualnie ze złotej wersji HRS korzystają sieci NH Hoteles oraz Worldhotels.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com