TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na koniec podróży Quality Hunterów przez Europę, Azję i Stany Zjednoczone czytelnicy Rethink Quality zdecydowali, że ich ulubionym Quality
reklama
Hunterem linii Finnair była Christina Lund Sorensen z Danii. Szczęśliwą czytelniczką, która wygrała międzykontynentalny lot dla dwóch osób jest Sonali Sengupta z Frankfurtu nad Menem.
Rozmaite doświadczenia i przemyślenia z wyprawy podróżnicy opisywali na swoich blogach, które zyskały sobie sympatię czytelników strony Rethink Quality, www.finnair.com/rethinkquality. W ciągu trzech miesięcy stronę Rethink Quality odwiedziły 571 803 osoby z 189 krajów.
Łącznie Quality Hunterzy zawitali do 50 miast w 23 krajach. W zeszłym tygodniu przybyli do ostatniego punktu na ich trasie - Helsinek, gdzie przed powrotem do domów spotkali się z kierownictwem linii Finnair.
Tysiące czytelników Rethink Quality wyraziło swoją opinię i w efekcie ulubionym Quality Hunterem, z ponad 1300 głosami, okazała się Christina Lund Sorensen, która w październiku w ramach poszukiwania jakości odwiedziła również Warszawę. "Mam nadzieję, że udało nam się zachęcić innych do podróżowania i że zainspirowaliśmy linie Finnair do osiągnięcia poziomu jakości, z jakim chcą być kojarzone" - powiedziała Christina. Christina zdradziła, że swoją nagrodę wykorzysta na podróż do Japonii wspólnie z jednym z przyjaciół.
Szczęśliwą czytelniczką Rethink Quality, która wygrała miedzykontynentalny lot liniami Finnair dla dwóch osób została Sonali Sengupta, specjalistka od mediów cyfrowych z Frankfurtu nad Menem. Nagrodę rozlosowano wśród czytelników, którzy umieszczali swoje komentarze na
blogach lub oddali głos na swojego ulubionego Quality Huntera na stronie Rethink Quality.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami