TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-12-14 - Ulubiony Quality Hunter linii Finnair wybrany

Na koniec podróży Quality Hunterów przez Europę, Azję i Stany Zjednoczone czytelnicy Rethink Quality zdecydowali, że ich ulubionym Quality

reklama

Hunterem linii Finnair była Christina Lund Sorensen z Danii. Szczęśliwą czytelniczką, która wygrała międzykontynentalny lot dla dwóch osób jest Sonali Sengupta z Frankfurtu nad Menem.

Rozmaite doświadczenia i przemyślenia z wyprawy podróżnicy opisywali na swoich blogach, które zyskały sobie sympatię czytelników strony Rethink Quality, www.finnair.com/rethinkquality. W ciągu trzech miesięcy stronę Rethink Quality odwiedziły 571 803 osoby z 189 krajów.

Łącznie Quality Hunterzy zawitali do 50 miast w 23 krajach. W zeszłym tygodniu przybyli do ostatniego punktu na ich trasie - Helsinek, gdzie przed powrotem do domów spotkali się z kierownictwem linii Finnair.

Tysiące czytelników Rethink Quality wyraziło swoją opinię i w efekcie ulubionym Quality Hunterem, z ponad 1300 głosami, okazała się Christina Lund Sorensen, która w październiku w ramach poszukiwania jakości odwiedziła również Warszawę. "Mam nadzieję, że udało nam się zachęcić innych do podróżowania i że zainspirowaliśmy linie Finnair do osiągnięcia poziomu jakości, z jakim chcą być kojarzone" - powiedziała Christina. Christina zdradziła, że swoją nagrodę wykorzysta na podróż do Japonii wspólnie z jednym z przyjaciół.

Szczęśliwą czytelniczką Rethink Quality, która wygrała miedzykontynentalny lot liniami Finnair dla dwóch osób została Sonali Sengupta, specjalistka od mediów cyfrowych z Frankfurtu nad Menem. Nagrodę rozlosowano wśród czytelników, którzy umieszczali swoje komentarze na
blogach lub oddali głos na swojego ulubionego Quality Huntera na stronie Rethink Quality.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com