TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Polskie Linie Lotnicze LOT po przeprowadzeniu konkursu na obsługę reklamowa zdecydowały się na wybór agencji McCann Erickson.
reklama
- Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przewozów lotniczych innowacyjna komunikacja marketingowa odgrywa ogromną rolę. Jesteśmy przekonani, że rozpoczynająca się współpraca z nową agencją oraz domem mediowym zapewni nowoczesne rozwiązania promocyjne i reklamowe - powiedziała Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu, Produktu i PR PLL LOT.
LOT kierował się głownie innowacyjny podejściem do komunikacji marketingowej przy optymalizacji kosztów. Do udziału w konkursie zaproszono także: Grupa 66 Ogilvy (obsługująca LOT od wielu lat), G7, McCann Erickson, Upstairs Young & Rubicam, Scholz & Friends, DDB. Dwie ostatnie agencje nie skorzystały z udziału w konkursie.
Natomiast w konkursie na dom mediowy uczestniczyły Zenithmedia, Media Direction OMD, Universal McCann i MindShare. Tu wygrał dom mediowy Universal McCann.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami