TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-02-22 - LOT: konkurs na obsługę reklamową i dom medialny roztrzygnięty

Polskie Linie Lotnicze LOT po przeprowadzeniu konkursu na obsługę reklamowa zdecydowały się na wybór agencji McCann Erickson.

reklama


- Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przewozów lotniczych innowacyjna komunikacja marketingowa odgrywa ogromną rolę. Jesteśmy przekonani, że rozpoczynająca się współpraca z nową agencją oraz domem mediowym zapewni nowoczesne rozwiązania promocyjne i reklamowe - powiedziała Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu, Produktu i PR PLL LOT.

LOT kierował się głownie innowacyjny podejściem do komunikacji marketingowej przy optymalizacji kosztów. Do udziału w konkursie zaproszono także: Grupa 66 Ogilvy (obsługująca LOT od wielu lat), G7, McCann Erickson, Upstairs Young & Rubicam, Scholz & Friends, DDB. Dwie ostatnie agencje nie skorzystały z udziału w konkursie.

Natomiast w konkursie na dom mediowy uczestniczyły Zenithmedia, Media Direction OMD, Universal McCann i MindShare. Tu wygrał dom mediowy Universal McCann.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com